Siirry sisältöön

Toimitus- ja käyttöehdot

Voimassa 1.10.2022 alkaen

Yleistä

Houseplant Hoarding Oy (Y-tunnus: 3264353-7) myy kasveja ja kasvienhoitotarvikkeita yrityksille ja yksityisille Suomessa. Tässä esitettävät toimitusehdot koskevat sekä verkkokauppaa että noutomyyntiä. Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Ostaessaan tai tilatessaan tuotteitamme, asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin toimitus – ja käyttöehtoihin.

Tuotteet ja tuotehinnat

Kunkin tuotteen hinta on esitetty verkkokaupassamme. Hinnat sisältävät arvolisäveron.

Tuotteemme ovat korkealaatuisia, terveitä ja hyvinvoivia kasveja. Pidätämme kuitenkin oikeuden kasveille tyypillisiin lajikohtaisiin eroihin. Tällaisia eroja ovat esimerkiksi lehtien lukumäärä, kasvin korkeus ja leveys, kukkien määrä sekä versojen määrä. Kasvit ovat kuitenkin aina vähintään sen kokoisia, mitä tuotetiedossa ja -kuvissa on esitetty. Kasvien väristä on hyvä huomioida, että tietokone, tabletti tai mobiililaite voi vääristä kasvien väriä.

 

Toimitustavat ja -kulut sekä toimitusaika

Toimitamme kasvit Matkahuollon kautta. Toimitusmaksu on 8,90€. Matkahuolto toimittaa paketit nopeasti, usein jopa päivässä kahdessa.

Voit myös noutaa kasvit Espoon toimipisteestämme Olarista osoitteesta Puolikuu 3d 3T. Liiketila sijaitsee katutasossa. Nouto onnistuu sopimuksen mukaan virka-aikaan. Iltaisin ja viikonloppuisin voi myös noutaa Purotie 5b, 02300 Espoo - mutta huomioithan, että noudosta Nöykkiöstä on sovittava sen verran etukäteen, että pystymme tuomaan kasvit mukanamme Olarista. Sovi aina noudosta etukäteen asikaspalvelumme kautta.

Postitamme tilaukset viikoittain maanataisin, tiistaisin ja joskus keskiviikkoisin. Toimituksellamme on säävaraus – kovemmilla pakkasilla (päivälämpötila -5) siirrämme toimitusta eteenpäin. Kasveillamme on takuu paleltumista vastaan. Katsothan kohdan reklamaatiot - jos paleltumia on.  Käytössämme on kylmäkautena myös lämmittävä HeatBack. Voit seurata toimitustasi seurantakoodilla tai Paketit-sovelluksella.

 

Tilaaminen ja sopimus

Voitte tehdä tilauksenne verkkokaupastamme tai sähköpostilla. Kaikki asiakastiedot käsitellään täysin luottamuksellisesti ja emme jaa tietojanne kenellekään ulkopuoliselle. Mikäli ette halua meiltä silloin tällöin uutis- tai markkinointikirjettä, voitte rastita sitä koskevan kohdan tilauksen yhteydessä.

Varaamme oikeuden siihen, että tuote on saattanut jostain syystä loppua, vaikka on ollut tilattavissa verkkokaupassamme. Tällöin totta kai korvaamme teille puuttuvan tuotteen (voitte valita rahan palautuksen tai jos haluatte jonkun toisen tuotteen tilalle, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme). Tällaisissa tilanteissa olemme aina yhteydessä teihin.

 

Maksaminen ja maksutavat

Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Palautus, takuu ja reklamaatio

Huonekasvit määritellään tuoretuotteiksi, joilla ei ole kuluttajansuojan mukaista palautusoikeutta. Tarvikkeilla sekä muilla kuin kasvituotteilla on meillä 14 päivän palautusoikeus. Palautuksesta aiheutuneet postikulut tulevat asiakkaalle. Suosittelemme olemaan palautuksesta yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kasvimme ovat kuitenkin korkealaatuisia, ja haluamme myös, että olette tyytyväisiä saamiinne kasveihin ja ne vastaavat kaikin osin luvattua. Mikäli siis huomaatte kasveissa laatuvirheitä tai lähetyksessä tapahtuneita vaurioita, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme kolmen vuorokauden sisällä vastaanottamisesta. Toimikaa seuraavasti:

  • ottakaa yhteyttä sähköpostitse viherpistokas@gmail.com
  • ottakaa selkeät kuvat vaurioista / epäkohdista ja kuvailkaa lyhyesti epäkohdat

Korvaamme meistä johtuvat laatuongelmat (kasveille vaaralliset tuholaiset esimerkiksi). Voitte palauttaa tällöin meille tuotteet kuluitta 14 päivän kuluessa. Palautus on tällöin asiakkaalle maksuton, eli me maksamme postikulut.

Mikäli kuljetuksesta on aiheutunut vahinkoja, korvaamme aina vahingot. Ottakaa myös tällöin yhteyttä yllä mainitulla tavalla.

 

Postitus ja kotiinkuljetus

Huomioikaa, että vastuu paketin noutamisesta ajallaan on asiakkaalla. Mikäli toivotte postitusta jonain tiettynä ajankohtana, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ennen tilauksen tekemistä. Suosittelemme noutamaan paketin mahdollisimman pian saapumisilmoituksesta. Talviaikaan noudettaessa pyrkikää siihen, että paketti on mahdollisimman vähän aikaa pakkasessa.

 

Asiakaspalvelu

Autamme sinua kaikissa tilaukseen ja tuotteisiin liittyvissä asioissa
viherpistokas@gmail.com tai puh 045 112 9766.

TILAA UUTISKIRJEEMME

Saat tiedon uusista tuotteista ja kampanjoista ensimmäisten joukossa!

Vieritä ylös